Doktor Klain
7. 1. 025
Koupit si nové brýle není jen tak! Je to zdlouhavé, náročné, potřebujete dobrého optometristu, musí vám u toho být příjemně a rozhodně je důležité na nic netlačit a nespěchat. Přesně tohle u Doktora Klaina vědí, a proto byl důraz na příjemné pocity a skvělou péči o zákazníky i součástí zadání pro novou vizuální identitu této sítě optik. Navrhli jsme proto motiv obrýleného smajlíka, který čiší spokejností a pozitivní energií (má totiž nové brýle), protože přesně o to u Doktora Klaina jde. Kromě redesignu identity došlo také na přestavbu webu, kterou mělo na starosti studio Bitworks, a v současné době probíhá také postupná rekonstrukce všech poboček pod taktovkou Molo architektů.
Grafika: Ondřej Horáček
Web a sociální sítě: Bitworks
Interiéry: Molo architekti
Foto: Doktor Klain