studio horáček

fcbk, insta







Vizuální identita Vertone

5. 9. 025

Vertone je výhradní dovozce značek jako Petzl, Montane a Thermarest, takže jeho posláním je pomáhat profesionálům a outdoorovým nadšencům pohybovat se ve výškách a přírodě bezpečně a s komfortem. Při návrhu loga jsme proto hledali symbol, který všechny tyhle atributy bude obsahovat. Dospěli jsme k přírodnímu tvaru kamene a stylizovanému pohledu na siluetu hor se sluncem nebo měsícem, který v sobě obsahuje rovněž emoci odvahy, výzvy a přeneseně také radosti z pohybu. Celou vizuální identitu doplňuje výrazná barevnost a typografie a sada piktogramů vztahující se k prodávanému sortimentu tak, aby Vertone byla jasně rozpoznatelnou, konzistentní a silnou značkou sebevědomě vystupující na českém outdoorovém trhu.

Branding: Ondřej Horáček
Manuál: Kamila Pajerová
Foto: Petzl