studio horáček

fcbk, insta







Soutěž na vizuální identitu města Liberce

10. 1. 017

Město Liberec je srdcem severu Čech uprostřed jedinečné horské přírody česko-německo-polského trojmezí. Navržený vizuální styl vychází právě z této unikátnosti a využívá jako motto slogan “srdce Jizerských hor”. Logotyp tedy obsahuje symbol srdce, který poukazuje nejen na jedinečné umístění města v lůnu hor, ale také na patriotství z toho vyplývající, které je Liberečanům vlastní. Barevnost vizuální identity nepřímo navazuje na původní městské logo, přičemž použitá modrá barva se vztahuje také k faktu, že Liberec je nejsevernějším Krajským (potažmo statutárním) městem České republiky. Textový motiv “Na sever!” by se proto mohl uplatnit v prezentaci Liberce, coby místa ideálního pro rekreaci a (nejen zimní) sportování. I přes to všechno byl projekt v soutěži neúspěšný (: